تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اثر دیگری از نویسنده کتاب پرفروش «تنها عشق حقیقت دارد»

اثر دیگری از نویسنده کتاب پرفروش «تنها عشق حقیقت دارد»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «جز عشق راهی نيست» نوشته برايان ال ‌وايس با ترجمه زهره زاهدی از سوی نشر آينده درخشان به تازگی وارد بازار كتاب شده‌ است.

از برايان وايس كتاب‌های «استادان بسيار زندگی های بسيار» و «تنها عشق حقيقت دارد» به فارسی ترجمه شده‌اند كه اين كتاب در سال 2010 در ليست كتاب‌های پرفروش نيويورك تايمز قرار گرفت. برايان ال‌وايس از گذشته‌درمانی به عنوان روشی برای معالجه‌ بيماران استفاده می‌كند و نتايج درمان بر روی تعداد زيادی از بيماران را در كتاب «معجزه وجود دارد» بيان كرده‌است.

وايس كه پيش از اين با بردن بيمارانش به زندگی‌های گذشته‌شان پيشگام در امر گذشته درمانی بوده است، اكنون بيمارانش را به زندگی های آينده می‌برد و خواص شفابخش آينده درمانی را نشان می‌دهد.

در كتاب «جز عشق راهی نيست» نویسنده معتقد است كه آينده، زاده گذشته است و همه بيماران او پيش از سفر به آينده زندگی گذشته‌شان را تجربه كرده‌اند.

در اين كتاب می‌خوانيم كه آينده انعطاف پذير است ما در آن آينده حضور خواهيم داشت. به تعبيری ديگر در آينده‌ هر يك از ما احتمال رخ دادن ده‌ها زندگی وجود دارد و اين عملكرد ما است كه تعيين می‌كند كدام احتمال شانس بيشتری در آينده زندگی ما دارد.

به عقيده‌ ال ‌وايس شفقت، همدلی، اجتناب از خشونت، شكيبايی و معنويت درس‌هايی هستند كه همه‌ ما ناگزير به يادگيری آن‌ها هستيم.

كتاب «جز عشق راهی نيست» با آوردن مثال‌هايی واقعی و تمرين‌هايی ساده اين درس‌ها را به ما می‌آموزد كه اگر در اين درس‌ها مهارت پيدا كنيم در زندگی آينده شادتر، راحت‌تر و از نظر عاطفی غنی‌تر و موفق‌تر خواهيم بود.

كتاب «جز عشق راهی نيست» با قطع رقعی و تيراژ 1100 نسخه به قيمت 14500 تومان در 252 صفحه به چاپ رسيده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اثر دیگری از نویسنده کتاب پرفروش «تنها عشق حقیقت دارد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..