تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعجب رضا کیانیان از عذرخواهی وزیر ارشاد

کد خبر: ۵۳۶۲۰۵

۱۲۲  بازدید

رضا کیانیان از سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عذرخواهی از هنرمندان بابت سوءتفاهم پیش آمده قدردانی کرد.

رضا کیانیان از سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل عذرخواهی از هنرمندان بابت سوءتفاهم پیش آمده قدردانی کرد.

بازیگر «یه حبه قند» خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اینستاگرام نوشت:

«آقاى صالحى امیرى،


پس از سلام ، ظهر سر صحنه سریال شهرزاد بودم که پس از اعلام نهایى نتایج انتخابات با شوق فراوان نامه تبریک این پیروزى بزرگ و گلایه از شما را روى صفحه اینستاگرامم گذاشتم و درست پس از چهار ساعت شما با پوزش خواهى به موقع و صاف و ساده خود، من و گروه سریال شهرزاد را شگفت زده کردید!

قاعدتاً نباید شگفت زده مى شدیم ! دلیلش اما ساده است! چون عادت به عذرخواهى مسئولین نداریم ؛ آن هم در این مدت کوتاه! .


آقاى وزیر، قدردانى من و همه ى شهرزادى ها را بپذیرید و امیدوارم همه مسئولین از شما بیاموزند.

عذر خواهى از آدمى کم نمى کند! بلکه مى افزاید.

درخواست من یک نمونه از پرسشگرى مردمى بود که به شما رأى دادند و پاسخ شما یک نمونه از پاسخگویىِ دولتى ست که خود را مدیون رأى مردم مى داند!

به امید روزهاى بهتر


رضا کیانیان .»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعجب رضا کیانیان از عذرخواهی وزیر ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..