تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیلرسون: برای مقابله با هژمونی ایران، کنار کشورهای منطقه هستیم

کد خبر: ۵۳۶۲۰۳

۱۳۰۳  بازدید

وزیر خارجه آمریکا بار دیگر در راستای سیاست های ایران هراسی این کشور گفت: برای مقابله با هژمونی ایران کنار کشورهای منطقه می‌ ایستیم.

خبرگزاری مهر: به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا امروز بازهم در راستای سیاست های ایران هراسی این کشور با هدف افزایش قراردادهای تسلیحاتی با اعراب مرتجع حاشیه خلیج فارس و بهره مندی از دلارهای نفتی آن ها بر حمایت از این کشورها تأکید کرد.

وزیر خارجه آمریکا درباره قراردادهای این کشور با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مدعی شد: در راستای تمهیدات امنیتی، دیروز در عربستان قراردادهای تسلیحاتی چشم‌ گیری اعلام شد. به دیگر کشورهای مهم منطقه هم فروش تسلیحات صورت خواهد گرفت. این موضوع، موجب تقویت امنیت خلیج فارس و کشورهای منطقه می شود!

وی ادامه داد: این اقدام پیام روشنی به ایران است مبنی بر اینکه آمریکا در کنار شرکاء خود در این منطقه برای مقابله با هژمونی ایران می‌ ایستد.

«رکس تیلرسون» در ادامه بدون اشاره به تلاش های ایران در راستای برقرای صلح و ثبات در منطقه و مبارزه با تروریست ها افزود: هرگونه تلاش ایران برای تحت فشار قرار دادن این کشورها، با جبهه‌ ای قدرتمند و متحد روبرو خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیلرسون: برای مقابله با هژمونی ایران، کنار کشورهای منطقه هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..