تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست‌های ایران در منطقه غیرقابل قبول است

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از اسکای نیوز، سران کشورهای عربی، اسلامی، آمریکایی در پایان نشست روز یکشنبه خود در ریاض بیانیه‎ای صادر و در آن تاکید کردند که مقابله با ریشه‌های فکری تروریسم و قطع منابع مالی آن و تبادل اطلاعات درباره تحرکات گروه های تروریستی ضرورت دارد.

در بیانیه کنفرانس عربی اسلامی آمریکایی تاکید شد که سران آن با تاسیس مرکز جهانی در ریاض برای مقابله با تفکر افراطی استقبال می‌کنند.

در بیانیه پایانی اعلام شد که سران کشورهای شرکت کننده، دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و مقابله با «گروه های تروریستی» در یمن را قبول دارند.

در ادامه بیانیه پایانی آمده است که از ارسال 34 هزار سرباز به عنوان نیروی ذخیره برای حمایت از عملیات ضد تروریسم در عراق و سوریه استقبال شده است.

سران کشورهای عربی اسلامی آمریکایی در بیانیه پایانی خود افزودند: ما مخالف سیاست ها و اقدامات نظام ایرانی به دلیل ادامه حمایتش از تروریسم و تندروی هستیم.

در پایان این بیانیه پایانی بر هماهنگی مواضع و دیدگاه ها بین جهان عربی و اسلامی و آمریکا در بالاترین سطح آن تاکید شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست‌های ایران در منطقه غیرقابل قبول است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..