تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این پدر و پسر با هم فارغ‌التحصیل شدند

این پدر و پسر با هم فارغ‌التحصیل شدندبه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه این هفته یک پدر و پسر که با هم در دانشگاه ویلیام پترسون نیوجرسی درس می‌خواندند، فارغ‌اتحصیل شدند و نام خود را به عنوان اولین نفرها در خانواده خود ثبت کردند که مدرک دانشگاهی می‌گیرند.

بنجامین جانتی 27 ساله در سال 2008 وارد دانشگاه شد اما به دلیل اینکه در رستوران فست فود بتواند به طور تمام وقت کار کند، سه سال بعد از دانشگاه انصراف داد.

این جوان 27 ساله در آن زمان که کار می‌کرد به فکر انجام دادن کار جدیدی افتاد و به همین دلیل دوباره بازگشتن به دانشگاه را انتخاب کرد اما این دفعه در این راه تنها نبود و همراه پدرش وارد دانشگاه شد.

این دو نفر صبح روز جمعه از دانشگاه ویلیام پترسون فارغ‌التحصیل شدند و بنجامین جانتی درباره تجربه‌اش گفت: هرگز به این فکر نمی‌کردم که همزمان با پدرم از دانشگاه فارغ‌التحصیل شوم.

گفتنی است؛ بنجامین 27 ساله در رشته روانشناسی و داوینسون 53 ساله در رشته اقتصاد درس خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این پدر و پسر با هم فارغ‌التحصیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..