تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات ترامپ درباره اتحاد علیه ایران

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نشست مشترک کشورهای عربی - اسلامی - آمریکایی با طرح ادعاهایی علیه ایران، خواستار اتحاد و همکاری علیه جمهوری اسلامی شد.

رئیس جمهوری آمریکا عصر یکشنبه در اجلاس کشورهای عربی-اسلامی- آمریکایی با ادعای اینکه اینکه هدف ما تحقق امنیت در خاورمیانه است،‌ گفت: بیشتر قربانیان تروریسم،‌ غیرنظامیان هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فردا، ترامپ در آغاز سخنانش ضمن تقدیر از عربستان و سران کشورهای عربی حاضر در این اجلاس گفت: این اجلاس امنیت همپیمانان ما را تقویت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فصل جدیدی از روابط میان آمریکا و عربستان را آغاز کردیم،‌ مدعی شد: هدف ما تحقق امنیت و رفاه و آرامش در منطقه است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: این اجلاس اول راه برای رسیدن به صلح در خاورمیانه است و این مهم می تواند با از بین بردن تروریسم و ایدئولو‍ژی آن حاصل شود.

وی افزود،: تواق میان عربستان و امریکا به ارتش عربستان برای تقویت امنیت در عملیات هایش کمک خواهد کرد.

ترامپ با بیان اینکه بیشتر قربانیان تروریسم،‌ غیرنظامیان هستند،‌ گفت:‌ 95 درصد از قربانیان این پدیده، مسلمانان هستند.

وی با بیان اینکه جنگ تروریسم، جنگ میان خیر و شر است،‌ افزود:‌ آنچه برای ما مهم است تحقق صلح در منطقه و جهان است.

ترامپ ادامه داد: باید با یکدیگر برای مبارزه با تروریسم متحد شویم.‌ باید با سازمان های تروریستی مبارزه کنیم و مبارزه نکردن با تروریسم منجر به شیوع هر چه بیشتر آن می شود.

تکرار ادعاها علیه ایران

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: از لبنان تا عراق تا یمن، ایران تروریست‌ها و افراط‌گرایان را تسلیح و تأمین مالی می‌کند. چند دهه است که ایران در شعله فرقه‌گرایی و افراط میدمد.

وی گفت: ایران علنا در مورد کشتار جمعی، نابودی اسرائیل صحبت می‌کند و مرگ بر آمریکا می‌گوید.

ترامپ ادعا کرد: یکی از تراژیک‌ترین و ثبات‌زداترین مداخلات ایران را در سوریه شاهد هستید. اسد به مدد حمایت ایران، جرایم غیرقابل توصیفی مرتکب شده است.

وی افزود: تا زمانی که رژیم ایران حاضر شود تا شریکی برای صلح باشد، همه ملت‌ها باید برای منزوی کردن ایران، با هم همکاری کنند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات ترامپ درباره اتحاد علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..