تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به زودی می‌توانید دانلود آپدیت‌های سیستم عاملی اندرویدی را به صورت موقت متوقف کنید

به زودی می‌توانید دانلود آپدیت‌های سیستم عاملی اندرویدی را به صورت موقت متوقف کنید

زمانی که قصد بروزرسانی سیستم عامل دستگاه اندرویدی خود را دارید اغلب به شما توصیه می شود که از کافی بودن شارژ باتری گوشی و اتصال به اینترنت با کیفیت مطمئن شوید تا فایل آپدیت سیستم عامل شما بدون توقف دانلود شود. اما تا امروز زمانی که دانلود آپدیت شروع می‌شد، امکان متوقف کردن آن برای کاربر وجود نداشت با این حال به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد این شرایط را تغییر دهد. با تک شات همراه باشید.

دانلود فایل های حجیم گاهی اوقات دردسرساز می‌شود به خصوص زمانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی نداشته باشد. حال تصور کنید که مشغول دانلود جدیدترین آپدیت سیستم عامل اندروید هستید اما ناگهان مجبور می‌شوید که از خانه بیرون بروید و اگر از بسته‌های اینترنت نامحدود استفاده نکنید، احتمالا به مشکل خواهید خورد.

به همین دلیل اکنون شرکت گوگل موافقت کرده که قابلیت جدید توقف دانلود را عرضه کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند یک آپدیت سیستم عاملی را به صورت مقطعی و در بازه‌های زمانی مختلف در روز دانلود کنند و مجبور نخواهند شد که به دلیل قطع اینترنت بخشی از آپدیت را چندین بار به صورت تکراری دانلود کنند.

در ابتدا تصور می‌شد که این قابلیت یکی از ویژگی‌های سیستم عامل Android O است اما اکنون انتطار می‌رود که این قابلیت بخشی از تغییرات پلی استور باشد که به صورت داخلی در حال تست بوده و کسی از آن خبر نداشته است اما احتمالا این قابلیت همزمان اب عرضه Android O در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

این قابلیت تنها محدود به آپدیت‌های سیستم عاملی با حجم بالا نخواهد بود و کاربران می‌توانند دانلود فایل های کوچک را نیز متوقف کنند البته از آنجایی که فایل‌های کوچک با سرعت بالایی دانلود می‌شوند احتمالا چنین قابلیت تنها در زمان دانلود فایل های حجیم مورد استفاده خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به زودی می‌توانید دانلود آپدیت‌های سیستم عاملی اندرویدی را به صورت موقت متوقف کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..