تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو چند لپ تاپ جدید معرفی کرد

لنوو چند لپ تاپ جدید معرفی کرد

اگر قصد دارید به زودی یک لپ تاپ جدید خریداری کنید، بد نیست نگاهی به محصولات جدید لنوو بیاندازید. لپ تاپ های جدید لنوو برای کاربران با بودجه محدود یا دانشجوها طراحی شده اند. البته گیمرهایی که قصد خرید لپ تاپی میان رده دارند یا افرادی که به لپ تاپ های هیبرید علاقمند هستند نیز از دیگر مشتریان این لپ تاپ ها خواهند بود. با تک شات همراه باشید.


ابتدا با لنوو IdeaPad شروع می کنیم. لنوو مدل های جدید 320، 320s و 720s را از مجموعه لپ تاپ های IdeaPad معرفی کرده است. صرف نظر از مدل شان، می توان هر یک از این لپ تاپ ها را نهایتا با پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i7 خریداری کرد. سایر مشخصات آنها بستگی به سلیقه مشتری دارد، مشخصاتی مانند اندازه نمایشگر، رم، کارت گرافیک و غیره. مدل 320 در دو نوع 15 و 17 اینچی عرضه شده و از حداکثر شانزده گیگ رم پشتیبانی می کند.


مدل 320s در انواع چهارده و پانزده اینچی و نهایتا هشت گیگابایت رم عرضه می شود. مدل 720s فقط در یک نوع چهارده اینچی و کارت گرافیک GT940MX عرضه می شود و از حداکثر شانزده گیگابایت رم پشتیبانی می کند.

320


برای علاقمندان به بازی، لپ تاپ لنوو لژیون Y920 را معرفی می کنیم که مجهز به پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i7 است. نمایشگر 17.3 اینچی، کارت گرافیک GeForce GTX 1070 و هشت گیگابایت رم از دیگر ویژگی های آن است.


لنوو Flex 5 دیگر محصولی است که با هدف جلب مشتریان علاقمند به لپ تاپ های تاشو هیبرید عرضه شده است. این مدل در دو نوع چهارده و پانزده اینچی عرضه شده و از حداکثر شانزده گیگابایت رم پشتیبانی می کند، به پردازشگر نسل هفتم اینتل Core i7 مجهز است و کارت گرافیک GTX970MX روی آن قرار دارد.

y
هنوز زمان عرضه و قیمت این لپ تاپ ها اعلام نشده است.
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو چند لپ تاپ جدید معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..