تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان در بازار توزیع می‌شود

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1396/02/31 شناسه خبر: 1110482

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان بیان کرد: بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره سازی شده و در صورت نیاز و مصرف بیشتر بازار از استان‌های همجوار تامین خواهد شد که جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان استان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ یوسف جلوخانی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه حال شهروندان و تعادل بازار، این اداره کل طرح ضیافت از ماه مبارک را در استان اجرا خواهد کرد. 


وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به افزایش تقاضای مصرف و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت این دو کالای اساسی؛ در راستای طرح ضیافت به میزان کافی گوشت قرمز و مرغ منجمد ذخیره سازی شده که با توجه به کشش و نیاز بازار عرضه خواهد شد. 

جلوخانی تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره سازی شده و در صورت نیاز و مصرف بیشتر بازار از استان‌های همجوار تامین خواهد شد که جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان استان وجود ندارد. 

به گفته ی وی؛ قیمت مرغ منجمد در بازار در ماه مبارک رمضان از قرار هر کیلو ۵ هزار و ۷۰۰ تومان است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین اذعان کرد: درراستای اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان؛ گوشت قرمز منجمد داخلی و وارداتی نیز به اندازه کافی در سردخانه‌های این اداره کل ذخیره سازی شده که گوشت قرمز منجمد داخلی از قرار هر کیلو ۲۱هزار تومان و گوشت قرمز منجمد وارداتی به ازای هر کیلو ۲۲ هزار تومان عرضه خواهد شد. 

جلوخانی مراکز توزیع و عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد در طرح ضیافت را ؛ تعاونی ها، مراکز فروش و فروشگاه‌های زنجیره ای در سطح استان ذکرکرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان در بازار توزیع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..