تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته و زخمی شدن دو نفر در حادثه رانندگی در شاهین دژ

ساعت: 17:22 منتشر شده در مورخ: 1396/02/31 شناسه خبر: 1110532

فرمانده پلیس راه شاهین دژ-تکاب از واژگونی یکدستگاه وانت پیکان و کشته و زخمی شدن ۲ نفر در محور تکاب – شاهین دژ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام سروان بابک رضانژاد فرمانده پلیس راه شاهین دژ-تکاب در گفتگو با خبرنگار شاهین پیام از واژگونی یکدستگاه وانت پیکان و کشته و زخمی شدن دو نفر بر اثر این حادثه در محور تکاب-تخت سلیمان خبر داد.

وی گفت : بر اثر تصادفی که در ساعت 6 صبح امروز در کیلومتر ۲۳ جاده تکاب به تخت سلیمان حوالی روستای شیرمرد بوقوع پیوست یک دستگاه وانت پیکان که از سمت تکاب به تخت سلیمان در حال حرکت بوده بعلت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از منتهی الیه سمت چپ جاده منحرف شده و پس از برخورد با کناره زیرگذر محل حادثه بر روی سقف واژگون شده که باتوجه به ارتفاع زیاد زیرگذر در اثر پرتاب بر روی سقف و شدت صدمات وارده متاسفانه سرنشین وانت در دم فوت و راننده مصدوم و به بیمارستان منتقل میشود.

وی افزود:در تجزیه و تحلیل حادثه با توجه به غیر بومی بودن حادثه دیدگان و طی مسافت از مبدا بصورت شبانه خستگی و خواب آلودگی راننده در این حادثه محرز بوده است.

این مقام مسول در پایان از کلیه هموطنان خواهشمندیم برابر هشدارهای پلیسی در حین رانندگی به هنگام شب استراحت و خواب کافی داشته باشند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته و زخمی شدن دو نفر در حادثه رانندگی در شاهین دژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..