تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمايی با قطره های آب/عجیب‌ترین خوشحالی بعد از گل یک بازیکن/محافظت یک سگ دست آموز از یک دختر بچه

هنرنمايی با قطره های آب/عجیب‌ترین خوشحالی بعد از گل یک بازیکن/محافظت یک سگ دست آموز از یک دختر بچهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص نرم افزار تلگرام با تصاویر متحرک معروف به GIF که پسوند فایل این نوع تصاویر است آشنا هستند. تصاویری که بعضاً جای فیلم‌های کوتاه را هم گرفته است و بسیار پرطرفدار شده است. این تصاویر معمولاً در رایانه ساخته می‌شود. در این خبر گیف‌هایی را که امروز در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است را مشاهده می‌کنید.

هنرنمايی با قطره های آب 

 


یک زن چینی که قصد داشت قبل از ورود قطار روی ریل بپرد با هوشیاری مأمور مترو نجات داده شد.

 


عجیب‌ترین خوشحالی بعد از گل یک بازیکن

 


محافظت یک سگ دست آموز از یک دختر بچه

 

حرکات نمایشی در ارتفاع

 

 

شک نکنید GTA زیاد بازی می‌کرده

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمايی با قطره های آب/عجیب‌ترین خوشحالی بعد از گل یک بازیکن/محافظت یک سگ دست آموز از یک دختر بچه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..