تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر ری با ۶ مجروح/ ماموران پلیس و سارقان به بیمارستان منتقل شدند

سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر ری با شش مجروح/ ماموران پلیس و سارقان به بیمارستان منتقل شدند

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: سرپرست سازمان اورژانس کشور از مجروح شدن 6 تن در حادثه سرقت مسلحانه طلافروشی در محله دولت آباد خبر داد.

دکتر پیرحسین کولیوند در این باره افزود: ساعت 14:10 امروز به دنبال گزارش مصدومیت شش تن در درگیری مسلحانه در فلکه دوم دولت آباد شهر ری به دنبال سرقت از طلافروشی، چهار آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: دو نفر از ماموران نیروی انتظامی که به دنبال این درگیری مجروح شدند به بیمارستان ناجا منتقل شدند و یک مامور آگاهی نیز به بیمارستان هفت تیر منتقل شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: دو سارق و یک عابر نیز که در این درگیری مجروح شده بودند به بیمارستان هفت تیر منتقل شدند.

کولیوند گفت: وضعیت درمان این شش مجروح متعاقبا اعلام خواهد شد.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت مسلحانه طلافروشی در شهر ری با ۶ مجروح/ ماموران پلیس و سارقان به بیمارستان منتقل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..