تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحاتی درباره یک نماهنگ انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن شریفیان گفت: کلیپ جنوبی «حمایت از دکتر روحانی» در آخرین ساعت‌های روز چهارشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه در فضای مجازی منتشر شد و موج خروشان جنوبی‌ترین موسیقی ایران با سرعت زیادی تا شمالی‌ترین نقطه این جغرافیای آسمانی رسید و شرجی نوای نی‌انبان، بداخلاقی‌ها و اضطراب‌های روزهای آخر را به شور و شادی گره زد.

این پژوهشگر و موسیقی‌دان بوشهری اضافه کرد: ساز من هیچ‌وقت آنطور که باید با شرایط آنها کوک نشد. خیلی وقتها تنها ماندم. خیلی وقتها نی‌انبان «لیان» باد نشد که نفس در سینه‌ام حبس بود. با این وجود بر آن شدم تا با تمام نواهایی که در این سالها بغض شده، از دوستان موسیقی و فرهنگ دعوت کنم برای دوباره ایران و دوباره روحانی.

او تاکید کرد: هیچ‌گاه آدم سیاسی و وابسته به جناح خاصی نبوده‌ام و این کار را با تمام قلبم برای آینده کشورم انجام داده‌ام. شاید موسیقی مهجور بوشهر و بغض‌های سالهای ممنوع‌الکاری سازنده این اثر در زادگاهش، چنین اقبال عمومی از آن را در پی داشته است که آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

شریفیان گفت: این موزیک‌ویدیو کاملا دلی است و وابسته به هیچ حزبی نیست، هرگونه وابستگی سیاسی و فکری به جریان‌های مختلف را رد می‌کنم. این ویدیو تنها به خاطر احساس مسئولیتش در قبال اتفاقات مهم این روزها تهیه و منتشر شده است.

او همچنین خاطرنشان کرد: این موسیقی بر اساس یکی از ملودی‌های قدیمی جنوبی ساخته شده است و استقبال از آن در روزهای حساس اردیبهشت امسال نشان داد که موسیقی همواره در کنار مردم و تحولات اجتماعی حضور داشته است.

بازدید موزیک‌ویدیو انتخاباتی «با هم می‌ریم، رای می‌دیم» در فضای مجازی و اشتراک آن میلیونی بوده است.

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحاتی درباره یک نماهنگ انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..