تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف کامیون و خودروی سواری 2 مصدوم بر جای گذاشت

تصادف کامیون و خودروی سواری 2 مصدوم بر جای گذاشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد محمدی فرمانده ایستگاه 87 آتش نشانی گفت:با اعلام برخورد شدید کامیون و خودروی سواری با یکدیگر در بزرگراه آزادگان در ساعت 19:28 عصر روز گذشته به ایستگاه 125، آتش نشانان ایستگاه 87 و گروه امداد و نجات 5 این سازمان به بزرگراه آزادگان، نرسیده به ورودی خیابان مهتدی اعزام شد.

 فرمانده ایستگاه 87 آتش نشانی گفت:در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، یک دستگاه کامیون حامل بار و یک دستگاه خودرو سواری تیبا با هم برخورد کردند که براثر آن دو سرنشین سواری  خانم حدودا 50 ساله و یک مرد 30 ساله مجروح شده بودند.

محمدی بیان کرد: این دو نفر پیش از رسیدن امدادگران با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بودند که آتش نشانان به محض حضور در صحنه تصادف همزمان با ایمن سازی محل، هر دو مصدوم را برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

گفتنی است؛علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف کامیون و خودروی سواری 2 مصدوم بر جای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..