تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لایحه دستور العمل نحوه جانمایی ونصب بیلبوردها و پلاکاردهای تبلیغاتی در سطح بزرگراههای شهر تهران اصلاح شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصدو چهل و ششمین جلسه خود اصلاحیه مصوبه لایحه الزام شهرداری تهران را به تهیه دستورالعمل نحوه جانمایی ونصب بیلبوردها و پلاکاردهای تبلیغاتی در سطح بزرگراههای شهر تهران را بررسی و به تصویب رساندند. 

پیش از این در لایحه آمده بود که نحوه جانمایی ونصب بیلبوردها و پلاکاردهای تبلیغاتی در سطح بزرگراههای شهر تهران ابتدا در شورای عالی ترافیک شهرهای کشورباید به تصویب برسد.

بر همین اساس و با این توجیه که این موضوع مربوط به تهران است بنابراین لایحه با این مضمون که دستورالعمل نحوه جانمایی ونصب بیلبوردها و پلاکاردهای تبلیغاتی در سطح بزرگراههای شهر تهران پس از بررسی در شورای عالی فنی شهرداری تهران باید به تصویب شورای ترافیک شهر تهران برسد اصلاح شد.

همچنین تاکید شد که این اصلاحیه محتوی تبلیغات محیطی را مد نظر ندارد و این کار در حیطه سازمان زیباسازی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لایحه دستور العمل نحوه جانمایی ونصب بیلبوردها و پلاکاردهای تبلیغاتی در سطح بزرگراههای شهر تهران اصلاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..