تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج

اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحججغلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موسسه ثامن الحجج، اظهار داشت:پرونده به تازگی از دادسرا بعد از تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شده است.

وی افزود: این پرونده در اصل با ادعای بانک مرکزی و دادستانی تشکیل شده است و شکایت زیادی از سوی افرادی که سپرده آنها وصول نشده است مطرح نشده است.

رئیس دادگستری استان تهران با تاکید براینکه اصل کیفر خواست صادر شده برای موسسه ثامن الحجج با ادعای بانک مرکزی و دادستانی صادر شده است، گفت:برای این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران تعیین شعبه شده است اما هنوز تعیین وقت نشده، چرا که این پرونده یک پرونده سنگین با بیش از 90 جلد است.

وی افزود:به دلیل سنگین بودن این پرونده، کارشناسان و قضات در حال مطالعه آن هستند که اگر نقصی در پرونده وجود داشته باشد رفع نقص کنند و یا مجدد به دادسرا ارسال کنند،در غیر این صورت ، اگر نقصی مشاهده نشد برای آن تعیین وقت می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه هنوز برای این پرونده تصمیم قضایی خاصی اتخاذ نشده است،ادامه داد: پرونده ثامن الحجج به شعبه یک دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..