تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 واقعیت جالب درباره اینستاگرام که تا امروز از آن‌ها بی‌خبر بودید! (بخش اول)

این روز‌ها محبوبیت زیاد اینستاگرام به حدی بالا رفته که اگر در تلفن هوشمند شخصی اپ این شبکه اجتماعی نصب نباشد، باعث تعجب سایرین خواهد شد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با 10 واقعیت جالب درباره اینستاگرام که شاید تا الان از آن‌ها بی‌خبر بودید، آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

چیزی حدود 31 درصد از کاربران اینستاگرام را خانم‌ها تشکیل می‌دهند. این رقم برای آقایان 21 درصد محاسبه شده است. اینستاگرام در حال حاضر چیزی حدود 600 میلیون کاربر دارد. البته تعداد کاربران فعال آن که به صورت روزانه در آن فعالیت می‌کنند، 300 میلیون نفر است. روزانه چیزی حدود 4.2 میلیارد لایک توسط کاربران در اینستاگرام رد و بدل می‌شود. محبوب‌ترین تصویری که تا به‌حال در اینستاگرام منتشر شده، 6 میلیون لایک دریافت کرده است. محبوب‌ترین اکانت موجود در این شبکه اجتماعی، مربوط به خود اینستاگرام است. کریستیانو رونالدو با چیزی حدود 85 میلیون فالوور، مشهورترین بازیکن فوتبال در اینستاگرام است. اپ اینستاگرام در نسخه اندروید بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. این تعداد دانلود برای سیستم عامل iOS بیش از 8 میلیون بار است. کشور آمریکا بیشترین بازدیدکنندگان اینستاگرام را درمیان سایرین دارد. بازدیدکنندگان آمریکایی اینستاگرام، 19.22 درصد کل بازدیدکنندگان این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند. کشور روسیه با 8.84 درصد در رتبه دوم قرار دارد. با این وجود 87 درصد حساب‌های کاربری اینستاگرام مربوط به خارج از آمریکا است. محبوب‌ترین برند در اینستاگرام، کمپانی نایکی بوده که چیزی حدود 68.1 میلیون فالوور دارد. کمپانی نشنال جئوگرافیک در این لیست در رتبه دوم قرار گرفته است. تا به حال نزدیک به 40 میلیارد عکس و ویدیو در اینستاگرام منتشر شده است.

نظر شما در رابطه با این واقعیت‌های جالب درباره اینستاگرام چیست؟ کدام مورد برای شما بیشتر تعجب‌برانگیز بود؟ منتظر سری دوم مطلب واقعیت‌های‌ جالب در آی‌تی‌رسان باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 واقعیت جالب درباره اینستاگرام که تا امروز از آن‌ها بی‌خبر بودید! (بخش اول)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..