تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک علی نوبخت به حسن روحانی

سلامت نیوز:دکتر علی نوبخت نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در پیامی به حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی انتخاب وی به عنوان رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

به گزارش سلامت نیوز، متن پیام دکتر نوبخت به شرح زیر است:

حماسه تاریخی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت 1396 برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که شکوه روح ملی و معنوی ایرانیان را به افتخار بر تارک جهان به اهتزاز درآورد. انتخابی از سر اعتماد و اعتمادی از سر اعتقاد نتیجه روشنگرانه و پیروزمندانه گفتمان تحکیم اعتدال و اصلاحات بر افراطی گری و بداخلاقی و کژاندیشی است.

مشارکت کم نظیر مردم دل آگاه ایران در پای صندوق های رای نشانه و تبلور تداوم حاکمیت عقلانیت، دانایی، تعامل و تکامل است که دیگربار بر انتخاب و اعتماد مجدد فرهیخته ی بیداردل دکتر حسن روحانی صحه گذاشت و راه تدبیر و امید را برگزید.

اهتمام ویژه دولت ارجمند تدبیر و امید و خدمت به آحاد جامعه و انقلاب در راستای اصلاح سیاست ها، برنامه ها و راهبردهای کلان کشور برای حل معضلات، آسیب ها و مشکلات دیرپا نشان داد دور دوم نیز این دولت همواره مورد عنایت و توجه ی ویژه ی مردم شریف و وفادار ایران اسلامی است. بر ماست تا بر این انتخاب و اعتماد ببالیم و قدردان قدم های استوار و بردبار مردم بزرگ ایران باشیم.

اینجانب پیروزی بی بدیل جناب آقای دکتر حسن روحانی را به ایشان و ملت حماسه آفرین ایران و رهبرمعظم انقلاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند رحمان توفیق بیش از پیش دولت تدبیر و امید را برای توسعه و آبادانی، آرامش و امنیت در سایه پیشرفت روزافزون خواهانم.

بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی مقبول طبع مردم صاحب نظر شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک علی نوبخت به حسن روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..