تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم در انتخابات عزت و عظمت خود و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی مفاخری حضور ملت ایران در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را نشان از درایت، آگاهی، هوشیاری و بصیرت دانست و افزود: ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات وفاداری خود به نظام و انقلاب و نفرت و انزجار خود را از دشمنان نشان دادند.

وی ادامه داد: این حضور پرشور ملت در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه های آنها شد و پایه های نظام و انقلاب اسلامی را محکم تر کرد.
فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: مهمترین پیام حضور ملت ایران در پای صندوق های رای به جهانیان به ویژه به دشمنان این است که انقلاب ایران یک انقلاب مردمی و متکی بر قدرت ملت است.
وی گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت باعث قوی شدن ریشه های انقلاب اسلامی و بیمه شدن آن از نقشه های شوم و شیطانی دشمنان شد و وظیفه مسئولان نظام را برای خدمتگزاری بیشتر سنگین تر کرد.
مفاخری در پایان گفت: بیش از 60 درصد مردم مرزدار و غیور شهرستان سروآباد در انتخابات 29 اردیبهشت حضوری سبز داشتند که این مهم بیانگر علاقه و وفاداری آنها به نظام و انقلاب اسلامی است. 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم در انتخابات عزت و عظمت خود و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..