تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروز واقعی انتخابات مردم و نظام هستند

پیروز واقعی انتخابات مردم و نظام هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:
 
خداوند متعال را به‌پاس داشتن چنین ملتی سپاسگزاریم؛ ملتی که با حضور پرشور و گسترده بیش از 40 میلیونی خود در 29 اردیبهشت 96 برگ زرین دیگری را بر حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران رقم زد. حضور شما امید تازه‌ای به هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان بخشید و مایه یأس دشمنان و مصونیت، اقتدار و عزت ایران گردید.
 
در بخش دیگری از این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از حضور باشکوه ملت سرافراز ایران و همه مسئولان برگزاری این انتخابات تقدیر و تشکر می‌کند. امروز پیروز و برنده واقعی این انتخابات همچون گذشته، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
در این پیام تصریح‌شده است: بی‌شک این افتخار بزرگ با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» شکل گرفت، و دوباره نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه در سکان‌داری نظام را ثابت کرد.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امیدوار است، مسئولان محترم شاکر این نعمت بزرگ بوده و با تکیه‌ بر آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان والامقام و رهروی عملی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانند راه پیشرفت و برون‌رفت از مشکلات امروز جامعه ازجمله تولید، اشتغال، بیکاری، مبارزه با فساد و تبعیض را با نگاه به توانمندی‌های داخلی و تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی بپیمایند و این عزت، عظمت و سربلندی ملت ایران را برای همیشه پاسداری کنند.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروز واقعی انتخابات مردم و نظام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..