تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی اثرات زیست محیطی ساخت سد رامیان در گلستان

سلامت نیوز: با حضور نمایندگان وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه کشور؛ اثرات زیست محیطی ساخت سد رامیان در استان گلستان بررسی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آفرینش ،پیرو مصوبات کمیته ماده 2 سازمان حفاظت محیط زیست کشور و به منظور بررسی اثرات زیست محیطی احداث سد قره‌چای رامیان هیات کارشناسی متشکل از نمایندگان وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه کشور از محل ساختگاه سدقره‎چای رامیان و رودخانه قره‌چای بازدید و از نزدیک به بررسی اثرات زیست محیطی ساخت این سد و کاهش خطرات سیلاب رودخانه رامیان پرداختند.

در این بازدید، معاونان برنامه‎ریزی و طرح و توسعه و مدیر دفتر فنی شرکت نیز حضور داشتند.

داود گیلگ معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‏ای گلستان در این بازدید هدف از احداث سد قره‎چای رامیان را تامین بخشی از آب شرب شهرهای آزادشهر، رامیان، خان ببین، دلند، گلند و روستاهای مسیر و بهبود آبیاری حقابه‌های دشتهای آبخور رودخانه و همچنین کنترل سیلاب به منظور حفاظت از شهرها، روستاها و تاسیسات پایین دست رودخانه قره چای عنوان کرد .گیلک افزود: حجم مخزن و حجم آب قابل تنظیم این سد به ترتیب 23 و 28.3 میلیون مترمکعب است که بر روی رودخانه قره چای واقع در جنوب شهر رامیان احداث می‎شود.

به گفته وی، مطالعات مرحله اول سد مخزنی رامیان که از سال 1377 آغاز شده بود در حال تصویب نهایی در وزارت نیرو است.

گفتنی است ،گزارش این بازدید از سوی کارشناسان اعزامی به وزارت نیرو و سازمان حفاطت محیط زیست و سازمان برنامه و بودجه کشور منعکس می‌شود و با برگزاری جلسات کارشناسی، تصمیمات نهایی درخصوص اثرات احداث این سد اتخاذ خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی اثرات زیست محیطی ساخت سد رامیان در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..