تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی هاشمی به مرخصی آمد؟

محمود علیزاده طباطبایی درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه مهدی هاشمی امروز به مرخصی آمده است، گفت: چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد و دروغ محض است.

به گزارش شمانیوز: محمود علیزاده طباطبایی درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه مهدی هاشمی امروز به مرخصی آمده است، گفت: چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد و دروغ محض است. وی افزود: امروز دادگاه شکایت مهدی هاشمی از نشریه رمز عبور برگزار شد که به دلیل عدم حضور متهم پرونده دادگاه به زمان دیگری موکول شد. وی افزود: متاسفانه امروز مدیرعامل نشریه رمز عبور در دادگاه حاضر نشد و ظاهرا علت عدم حضور ایشان این بوده که حکم به ایشان ابلاغ نشده است. علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: قاعدتا هر زمان که جلسه بعدی مشخص شود دادگاه به زندان ابلاغ می‌کند و مهدی هاشمی هم در دادگاه حاضر می‌شود. این در حالی است که برخی رسانه‌ها از مرخصی مهدی هاشمی خبر داده بودند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی هاشمی به مرخصی آمد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..