تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب پیروزی جوانان ایران در سایت های فیفا و AFC

دو سایت رسمی فیفا و ای اف سی ضمن اشاره به این پیروزی نوشتند ایران به اولین سه امتیاز خود در جام جهانی جوانان دست یافت.

 سایت فیفا نوشت: محمد مهدی  مهدی خانی  اولین پیروزی را برای ایران تضمین کرد و گل او در اواخر بازی شکست 1-0 کاستاریکا  را در گروه C جام جهانی فوتبال زیر 20 سال کره جنوبی 2017 ، رقم زد.

با وجود سابقه نسبتا خوب ایران در جام جهانی ، سه بار حضور در 20 سال گذشته، این  اولین سه امتیاز تاریخ فوتبال ایران در رقابت های زیر 20 سال بود. به همین دلیل، شما می توانید بازی کند آنها را ببخشید. در حقیقت کاستاریکا هم خیلی تند و تیز نبود.

در ادامه این گزارش آمده دو تیم در نیمه اول فرصت های چندانی نداشتند. 

اما در ادامه ایران بهتر بازی کرد و به دنبال استفاده از برتری قامت بلند بازیکنانش بود. هرچه زمان می گذشت کاستاریکا با تملک بیشتر توپ سعی داشت روند و سرعت بازی خود را دیکته کند اما ضعف تمام کنندگی باعث می شد نتوانند از فرصت استفاده کنند.

در انتهای این گزارش نیز به نحوه به ثمر رسیدن گل بازی توسط مهدی خانی پرداخته شده است.

سایت ای اف سی هم با اشاره به همین موارد نوشت از زمان آغاز رقابت های جام جهانی زیر 20 سال در 1977 ، ایران به اولین سه امتیاز خود در این رقابت ها دست یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب پیروزی جوانان ایران در سایت های فیفا و AFC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..