تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طاهری: العین خلاقیت استقلال را ندارد

کد خبر: ۵۳۶۰۰۳

۵  بازدید

بازیکن پیشین استقلال تأکید کرد که این تیم می‌تواند درمجموع دو بازی رفت و برگشت از سد العین عبور کند.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری درباره تقابل استقلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا گفت: العین یکی از بهترین تیم‌های عربی است و من بازی‌های این تیم را در مرحله گروهی دیدم. آنها برادران عبدالرحمان را در اختیار دارند که سطح فوتبالشان واقعا بالاست. فکر می‌کنم در این بازی خط هافبک استقلال نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت و بازیکنان این تیم می‌توانند با دوندگی زیاد جلوی خط هافبک العین را بگیرند.

وی در خصوص غیبت امید ابراهیمی و امید نورافکن در این بازی گفت: قطعا غیبت این دو بازیکن تأثیرگذار خواهد بود. شما می‌بینید که امید ابراهیمی در بسیاری از تاکتیک‌های استقلال نقش مستقیم دارد و امسال جزو بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود. غیبت این دو نفر می‌تواند مشکل‌ساز باشد، ولی امیدوارم استقلال از این موضوع ضربه نخورد.

طاهری عنوان کرد: العین تیم خوبی است، اما خلاقیت استقلال را ندارد و همین می‌تواند یک قوت قلب برای استقلال باشد. تیم منصوریان بازیکنان خلاقی دارد و امیدوارم در دو بازی رفت و برگشت از سد العین عبور کند. حالا که استقلال چند بازیکن خودش را در اختیار ندارد کادر فنی این تیم باید هوش خودش را نشان دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طاهری: العین خلاقیت استقلال را ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..