تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰۰ اسیر فلسطینی دیگر به اعتصاب غذا پیوستند

به گزارش افکارنیوز،

 200 اسیر در زندان‌های نفحه، ریمون و ایشل رژیم صهیونیستی به سر می‌برند، به اعتصاب غذا پیوستند.

کمیته اطلاع‌رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی امروز یکشنبه با بیان اینکه اعتصاب ادامه دارد، تأکید کرد: این اعتصاب با گذشت 35 روز، وارد دشوارترین و خطرناک‌ترین مرحله خود شده است، بنابراین بیش از هر زمان دیگری به حمایت‌های مردمی و رسانه‌ای برای تحقق پیروزی نیاز است.

بیش از 1800 اسیر فلسطینی از 35 روز پیش (28 فروردین) دست به اعتصاب غذای سراسری در زندان‌های رژیم صهیونیستی زده‌اند. مهم‌ترین خواسته‌های اسرا عبارتند از: پایان دادن به سیاست بازداشت موقت، حبس در سلول انفرادی، منع ملاقات اسرا با خانواده‌هایشان و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به اسرا.

تا این لحظه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی حاضر به مذاکره با رهبران اسرا نشده است.

برخی اسرا از نوشیدن آب نیز امتناع ورزیده‌اند که بسیاری از آنها به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

رژیم صهیونیستی ده‌ها اسیر را به‌منظور به شکست کشاندن اعتصاب غذای سراسری در سلول انفرادی حبس کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰۰ اسیر فلسطینی دیگر به اعتصاب غذا پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..