تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروهای بی کیفیت زیر ۳۰ میلیون تومان نباید تولید شوند

رئیس اتحادیه‌ نمایشگاه‌داران خودرو اعلام کرد خودروهای زیر ۳۰ میلیون تومان، بی‌کیفیت هستند و نباید تولید شوند.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران خودرو توضیح داد که بازار خودرو این روزها آرام است. با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، آرامش بازار ادامه خواهد داشت؛ مگر اینکه میزان عرضه‌ی خودرو توسط شرکت‌های خودروساز کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران خودرو گفت:‌ «خودروسازان نباید با نصب آپشن‌های ساده روی خودروها، آن‌ها را با نام جدید یا گران‌تر راهی بازار کنند. این شرکت‌ها به جای تغییرات در اتاق خودرو یا موتور، آن‌ها را با اعمال تغییراتی ساده به عنوان یک خودروی جدید معرفی می‌کنند که این موضوع اصلاً برای خریداران جذابیت ندارد.»

به گفته‌ی مؤتمنی، خودروسازان باید به جای گران‌ کردن خودرو به بهانه‌های مختلف، به فکر ارتقاء کیفیت محصولات خود یا تولید خودروهای جدید باشند؛ امروزه مردم قبل از خرید خودرو،‌ توجه زیادی به کیفیت محصولات و جدید بودن آن‌ها می‌کنند.

رئیس اتحادیه‌ی نمایشگاه‌داران تأکید کرد: «به اعتقاد من خودروهای زیر ۳۰ میلیون تومانی که در بازرسی استاندارد تک‌ستاره شناخته شده‌اند، فاقد کیفیت هستند و نباید تولید شوند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروهای بی کیفیت زیر ۳۰ میلیون تومان نباید تولید شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..