تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخش زیادی از اموال فرهنگیان در تخلفات صندوق ذخیره هدر رفته/ دولت باید این اموال را به فرهنگیان باز گرداند

اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان درباره وضع کنونی آموزش و پرورش اظهار کرد: مدیریت خوبی بر حوزه آموزش و پرورش حاکم نیست.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش بزرگ‌ترین وزارتخانه در کابینه دولت‌هاست؛ ولی دولت یازدهم نتوانست انتظارات فرهنگیان را برآورده کند و وزیری را انتخاب کردند که با جامعه فرهنگیان غریب است و با این حوزه آشنا نیست.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه وزیر فعلی آموزش و پرورش راه وزیر گذشته را ادامه می‌دهد، اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش در این چند ماه که سکان‌دار این وزارتخانه بوده، عملکرد مثبتی نداشته است.

عباسی شیوه مدیریت و انتخابات مدیران بخش‌های مختلف آموزش و پرورش را ضعف وزیر این وزارتخانه دانست و تصریح کرد: مدیرانی را انتخاب کرده‌اند که فرهنگیان با آن‌ها آشنایی ندارند.

وی با تأکید بر اینکه تحول بنیادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حوزه آموزش و پرورش تحقق پیدا نکرده، اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش اقدامی در این راستا انجام نداده است.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان توجه به معیشت معلمان و پرداختن به موضوعات پیرامون جامعه فرهنگیان و نیز در بحث زیرساخت‌ها، بازسازی و نوسازی مدارس را به‌عنوان وظایف دولت دوازدهم در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: دولت دوازدهم برخلاف گذشته باید محکم‌تر وارد میدان شود.

عباسی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم باید سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام دهد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه، هدر رفتن سرمایه نیست؛ در مجموع باید بر روند اجرای برنامه‌ها در این وزارتخانه بازنگری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: باید تابلوی پیش روی ما در حوزه اجرایی و برنامه‌ریزی، افق 1404 باشد و اهداف آن باید به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش محقق شود.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با تأکید بر اینکه به خاطر نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روند بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان قدری کند پیگیری شد، افزود: جدیت‌ مجلس در این زمینه بیشتر خواهد شد.

عباسی با اشاره به اینکه تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان محرز است، بر لزوم همکاری و تعامل دولت با مجلس در بسته شدن این پرونده و بازگشت اموال فرهنگیان تأکید و اضافه کرد: بخش زیادی از بیت‌المال و اموال فرهنگیان در تخلفات صندوق ذخیره هدر رفته است.

وی با بیان اینکه دولت باید اموال از دست‌ رفته فرهنگیان را در جریان تخلفات صندوق ذخیره بازگرداند، تصریح کرد: دولت باید در این راستا عکس‌العمل نشان دهد.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: به زودی نتایج بررسی این پرونده به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/T18ZHY



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخش زیادی از اموال فرهنگیان در تخلفات صندوق ذخیره هدر رفته/ دولت باید این اموال را به فرهنگیان باز گرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..