تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: فصل بعد باید در گلزنی بهتر کار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امروز آخرین بازی فصل خود را مقابل واتفورد انجام می‌دهد و قصد دارد رتبه سومی خود را قطعی کند. آنها فاصله نسبتا زیادی با چلسی و اسپرز دارند و در گلزنی نیز ضعیف تر از این دو تیم ظاهر شده اند ولی حال گواردیولا تاکید کرد که تیمش فصل آینده در گلزنی بهتر از این ظاهر خواهد شد.

 

 

 

او گفت:" باید فصل آینده در ایجاد موقعیت و گلزنی بهتر کار کنیم. اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم، شاید اختلافمان با چلسی و تاتنهام را کاهش دهیم. اگر نتوانیم در گلزنی بهتر باشیم،اختلاف به همین شکل خواهد بود.

 

فکر می‌کنم کیفیت لازم برای گلزنی را داریم. ایهیناچو به دلایل مورد نظر من، این فصل کمتر بازی کرد ولی با کیفیت است. آگوئرو هم شکی در کیفیتش نیست و گابریل هم فکر نمی‌کنم شکی باشد. کوین 12 یا 14 گل در هر فصل می‌زند و او هم مشکلی از این بابت ندارد. وینگر های ما هم خوب گلزنی کرده اند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: فصل بعد باید در گلزنی بهتر کار کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..