تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می‌خواهم به تیم ملی برسم/ گروسیان: آرزویم است اخباری درتراکتور بماند

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان در دو سال گذشته معمولا پشت محمدرضا اخباری برای بازی کردن در ترکیب تراکتورسازی ماند. او حالا قراردادش را 3 سال دیگر با تراکتورسازی تمدید کرده و اگر اخباری نتواند رضایت‌نامه‌اش را از سایپا برای ماندن در تبریز بگیرد، احتمالا گروسیان شماره یک را برتن خواهد کرد.


گروسیان در گفت و گو با "ورزش سه" ابتدا درباره تمدید قراردادش گفت: «تراکتورسازی تیم بزرگی است و باعث افتخارم است که در این تیم حضور دارم و بازی می‌کنم. خوشحالم که شرایطی به وجود آمد تا در این تیم بمانم و به فوتبالم ادامه دهم. امیدوارم روزهای خوبی را تجربه کنیم.»


وی ادامه داد: «جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم. او خیلی در حق من خوبی کرده و واقعا فوتبالم را مدیون امیرخان هستم. در تمام مراحل زندگی‌ام به من کمک کرده و از او ممنونم.»


دروازه‌بان تراکتورسازی با اشاره به احتمال جدایی محمدرضا اخباری عنوان کرد: «از ته قلبم دوست دارم اخباری در تراکتورسازی بماند. او برادر من است و آرزویم این است باشگاه بتواند رضایت‌نامه اخباری را بگیرد. اگر او بماند که خیلی خوب است اما اگر موفق به دریافت رضایت‌نامه اش نشود، من و سایر دروازه‌بان ها هرکاری برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.»


گروسیان همچنین گفت: «دوست دارم برای تراکتورسازی عملکردی خوب داشته باشم و مفید باشم. هدفم این است تا در آینده ای نزدیک به تیم‌ملی برسم و برای تیم کشورم به میدان بروم. امیدوارم این مهم برایم حاصل شود.»


وی درپایان افزود: «با اینکه تراکتورسازی از جذب بازیکن جدید محروم است اما با تیمی جوان به میدان می‌رویم و تجربه هم نشان داده تیم‌های جوان چون دونده هستند نتایج خوبی می‌گیرند. من به آینده تراکتورسازی بسیار امیدوار هستم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می‌خواهم به تیم ملی برسم/ گروسیان: آرزویم است اخباری درتراکتور بماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..