تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس به دنبال تقویت خط میانی/ ستاره محبوب برانکو در تیررس سرخ‌ها

روز نو :

بازی پایانی دور رفت لیگ شانزدهم، آخرین دیداری بود که هافبک جوان پرسپولیسی ها برای این تیم به میدان رفت، احمد نوراللهی که برای تیم های ملی پایه به میدان رفته و از فولاد یزد به پرسپولیس رسید پس از دو فصل و نیم حضور در این تیم برای گذراندن خدمت سربازی راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شد. 

 

نوراللهی در ابتدا با تفکر استفاده از کسری خدمت، رضایت به جدایی از پرسپولیس و پوشیدن پیراهن تراکتوری ها داد تا به خیال خود پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم، باقی مانده شش ماهه از خدمت سربازی خود را به اتمام برساند و بتواند از ابتدای لیگ هفدهم بازهم با پیراهن پرسپولیس در میادین حاضر شود، اما پس از مدتی کوتاه شرایط کاملا تغییر کرد، نوراللهی هم به دلیل محرومیت تراکتوری ها، شانس بازی کردن را از دست داد و هم مشخص شد وی دارای اضافه خدمت است و با این حساب نمی تواند از ابتدای لیگ هفدهم برای سرخ پوشان به میدان برود. 

 

محرومیت تراکتوری ها باعث بلاتکلیف شدن بازیکنانی بود که در نیم فصل به این تیم پیوستند اما نوراللهی که هنوز با پرسپولیسی ها قرارداد دارد تصمیم گرفت تا اسناد و مدارک خود را به مسئولان نظام وظیفه ارائه کند و مصر به ادامه پیگیری های خود باشد تا شاید بتواند پرونده کسری خدمت خود را به جریان بیندازد و همانند تصمیم اولیه، از آغاز لیگ هفدهم با پرسپولیس به میدان برود، او امید زیادی دارد تا این اتفاق بیفتد و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای اثبات عدله خود و از میان برداشتن اضافه خدمت به کار بسته است. 

 

در سوی دیگر، این امیدواری را پرسپولیسی ها نیز دارند، آنها نیز به دنبال این هستند تا هرطور شده بازیکن میانی خود را به تیم بازگردانند و بدین ترتیب با خیال راحت تری آماده بستن تیم برای لیگ هفدهم شوند، نوراللهی که از دوره دوم سرمربیگری علی دایی به پرسپولیس پیوست از همان ابتدا نشان داد برای این تیم بازیکن مهمی است و خیلی زود نیز توانست نظرها را به خود معطوف کند. 

 

او در دوره هدایت پرسپولیس توسط برانکو، یکی از بازیکنان کارآمد سرخ پوشان محسوب می شد، هر چند در تمام بازی ها در ترکیب اصلی به میدان نمی رفت اما حضور وی در مجموعه باعث شده بود تا دو پست هافبک دفاعی و یا هافبک چپ پرسپولیس (در سیستم 2-4-4 لوزی) جایگزین مناسبی داشته باشد و در مواقع لزوم به کار گرفته شود. 

 

اطمینان سرخ پوشان از حضور نوراللهی باعث می شود تا پرسپولیسی ها که در حال حاضر کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه را در پست هافبک دفاعی دارند، خیال خود را از این پست راحت بدانند و به جای انتخاب بازیکن جدید توان خود را روی تمدید قرارداد با کامیابی نیا و البته جذب بازیکن در پست های دیگر بگذارند. هرچند در حال حاضر هیچ خبری در رابطه با تعیین تکلیف نوراللهی در دست نیست اما سرخ پوشان همچنان منتظرند تا در صورت روشن شدن اوضاع بازیکن سابق خود را به خانه بازگردانند، بازیکنی که می تواند کمک شایانی برای این تیم در فصل آینده باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس به دنبال تقویت خط میانی/ ستاره محبوب برانکو در تیررس سرخ‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..