تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لکه بینی در هفته نهم بارداری

اولین نکته مهم در خصوص خانم های باردار این است که در زمان بارداری به هیچ وجه نباید فعالیت و همچنین ورزش های سنگین انجام دهند.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من در هفته نهم بارداری به کوه رفتم و روز بعدش لکه هایی شبیه خوناب دیدم و کمردرد هم ندارم. آیا جنینم سقط شده است؟

پاسخ دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و زایمان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران:
اولین نکته مهم در خصوص خانم های باردار این است که در زمان بارداری به هیچ وجه نباید فعالیت و همچنین ورزش های سنگین انجام دهند. چون روند درست بارداری و رشد جنین را با مشکل جدی مواجه می کند. در خصوص این بیمار باید گفت که با توجه به علائمی که ایشان ذکر کرده اند، تهدید به سقط هستند و به همین علت و برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی من توصیه می کنم حتما به پزشک معالج خود مراجعه کنند. با اینکه لکه هایی شبیه خونابه مشاهده کرده اند، اما به نظر نمی آید جنین ایشان دچار مشکل شده باشد و سالم است. با این وجود بهتر است طبق نظر متخصص یک آزمایش سونوگرافی انجام دهند. پس از سونوگرافی و با در نظر گرفتن نتیجه آزمایش پزشک داروهای لازم را تجویز می کند. بهتر است این مادر نگران جنین خود نبوده اما مراجعه به پزشک را حتما در برنامه خود داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لکه بینی در هفته نهم بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..