تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت نام مدارس شاهد در استان کردستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان روز یکشنبه از آغاز ثبت نام مدارس شاهد خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد می‌توانند از طریق سامانه "سجا http://saja.medu.ir" برای ثبت نام اقدام کنند.

به گفته وی، مهلت ثبت نام در پایه اول (دوره ابتدایی )از یکم تا 15 خرداد، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) ازیکم تا 15 تیر ماه و ثبت نام پایه دهم (دوره دوم متوسطه ) از هفتم تا 20 تیرماه خواهد بود.

قربانی بیان کرد: حدود 25 هزار معلم در استان کردستان مشغول ارایه خدمات تحصیلی به بیش از 280 هزار دانش آموز در سه هزار و 700 مدرسه در قالب14 هزار کلاس درس هستند.

انتهای پیام /م ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت نام مدارس شاهد در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..