تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ وحدت در کار تبلیغ مهم‌ترین وظیفه یک مبلغ است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در گردهمایی مبلغان ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به خاطره‌ای از امام راحل اظهار داشت: برای یک روحانی هیچ امری بالاتر از تبلیغ نیست.
 
وی با بیان اهمیت تبلیغ برای روحانیون و تأثیر آن بر جامعه افزود: حوزه‌های علمیه بزرگ‌ترین خدمتی که می‌توانند به جامعه کنند تبلیغ و رساندن  پیام و  مبانی دین الهی  است.
 
مرجع تقلید شیعیان  با اشاره به اینکه آگاهی از علوم و اوضاع جهان در زمینهٔ تبلیغ لازم است گفت: در نهایت وظیفه اصلی یک مبلغ و هم‌ و غم اصلی او باید  رساندن پیام الهی باشد و مسائل و اتفاقات روز نباید مانع از این رسالت مهم یک مبلغ شود.
 
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: مبلغ در امر تبلیغ باید تنها رضای خدا را در نظر بگیرد و جز خدا از فردی نهراسد که در این صورت اثرگذار خواهد بود.
 
استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مبلغ باید بیاناتی را در بین مردم مطرح کند که مورد نیاز امروز جامعه باشد و از گفتن سخنانی که به درد جامعه نمی‌خورد پرهیز کند، همچنین باید چنان پخته و کارکشته باشیم و به نیازها و معضلات جامعه شناخت داشته باشیم که با  نشستن پای یک منبر  تحول و تغییر در نگرش افراد و جوانانی  شود که پای منبر بوده‌اند.
 
وی با بیان اینکه نباید امام حسین(ع) را از منبرها بگیریم گفت: آنچه سبب تحول و تأثیر در فرد می‌شود و معنویت  را در افراد به وجود می‌آورد  منبر امام حسین(ع) است همچنین مبلغ در امر تبلیغ باید جامعه هدفش جوانان باشد چرا که هجمه‌ها امروز برعلیه جوانان است و با سخنرانی‌های خاص و ویژه جوانان را نسبت به این‌گونه تهاجمات آشنا کرد.
 
آیت‌الله سبحانی  غنی بودن بار علمی در زمینهٔ تبلیغ را مورد توجه قرار داد و گفت: مبلغ باید قبل از منبر رفتن مطالعه کافی را داشته باشد و به همه مبلغان قرائت  سوره‌های شریفه اسرا، انعام، حجرات و لقمان را برای ارائه مباحث اخلاقی توصیه می‌کنم.
 
مرجع تقلید شیعیان  عنوان کرد:  بیان شرح مکارم الاخلاق یکی از منابعی است که برای ایجاد معنویت بسیار ضروری است چرا که در دنیای امروز رسانه‌ها به دنبال اشاعه فرهنگ مصرف و معنویت‌زدایی هستند.
 
وی ادامه داد: دعوت به وحدت و یکپارچگی باید یکی دیگر از محورهای مبلغان باشد، چرا که بزرگ‌ترین ضربه را انسان از اختلاف می‌خورد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: حفظ وحدت کلمه و پرهیز از اختلاف از مهم‌ترین تعلیمات دینی است و این وحدت کلمه برای نظام بسیار مهم است، چرا که دشمن هم همین نقطه را نشان گرفته است.
 
وی با اشاره به داستانی از روزگار صدر اسلام گفت: نباید زخم‌ها و کینه‌ها گذشته را شعله‌ور کنیم و بر آتش آن بدمیم چرا که حفظ وحدت کلمه در کار تبلیغ بسیار اهمیت دارد.
 
انتهای پیام/ز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ وحدت در کار تبلیغ مهم‌ترین وظیفه یک مبلغ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..