تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دامداری های تخریب شده ارزیابی خسارت شده اند/دامداران خسارت دیده منتظر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان باشند

ساعت: 12:31 منتشر شده در مورخ: 1396/02/31 شناسه خبر: 1110356

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد با اشاره به وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری شنبه شب هفته گذشته و تخریب تعدادی از دامداری ها و تلف شدن شماری دام ها در شهرستان بجنورد، اعلام کرد: پس از این واقعه، کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد به ارزیابی دامداری های تخریب شده و دام های تلف شده پرداختند که گزارش ارزیابی ها به ستاد مدیریت بحران استان تحویل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک ، اسماعیل محمود آبادی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد در پاسخ به گلایه شماری از دامداران آسیب دیده ناشی از زلزله در  شهرستان بجنورد مبنی بر اینکه چرا سازمان جهاد کشاورزی استان برای ارزیابی خسارت وارده به واحدهای دامی اشان اقدامی نکرده است، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله ارزیابی از حجم خسارت های وارده به دامداری های تخریب شده و دام های تلف شده شهرستان بجنورد انجام شده و به پایان رسیده همچنین به ستاد مدیریت بحران استان نیز ارائه شده است.

محمود آبادی با اعلام اینکه در این اتفاق به طور عمده دام های سبک و تا حدودی نیز دام سنگین و طیور تلف شدند عنوان کرد: دامداران خسارت دیده برای دریافت غرامت دام های تلف شده ای که بیمه بوده اند به صندوق بیمه کشاورزی استان مراجعه کنند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: بیشترین دامداری های تخریب شده در روستاهای لنگر، قصر قجر و دراقانلو بوده اند که بنای گلی داشته اند و بیمه نیز نبوده اند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد در خاتمه با یادآوری این مطلب که گزارش ارزیابی خسارت های وارده به دامداری ها و دام های شهرستان بجنورد به مدیریت ستاد بحران استان ارائه شده است، گفت: این دامداران برای دریافت جبران خسارت به دامداری های تخریب شده و دام های تلف شده اشان که بیمه نبوده اند، باید منتظر تصمیم مدیریت ستاد بحران استان باشند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دامداری های تخریب شده ارزیابی خسارت شده اند/دامداران خسارت دیده منتظر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..