تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث شهرک زائر در مرز ایران و عراق

ساعت: 12:56 منتشر شده در مورخ: 1396/02/31 شناسه خبر: 1110350

سازمان اوقاف استان دیالی در عراق از موافقت های رسمی با احداث شهرک پیشرفته ای در نزدیکی مرز ایران برای رونق دادن به صنعت گردشگری دینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه "صوت العراق" نوشت: سازمان اوقاف استان دیالی در عراق از موافقت های رسمی با احداث شهرک پیشرفته ای در نزدیکی مرز ایران برای رونق دادن به صنعت گردشگری دینی خبر داد.

"جابر الشریفی" مدیر اوقاف شیعه دیالی گفت: سازمان اوقاف شیعه دیالی موافقت رسمی نخست وزیر را برای احداث شهرک پیشرفته به مساحت 30 هکتار در حومه ناحیه مندلی (90 کیلومتری شرق بعقوبه) در نزدیکی مرز عراق – ایران برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری دینی به دست آوردیم.

الشریفی افزود: این شهر طبق سبک معماری شبیه به شهرک زائر در کربلا احداث خواهد شد. 10 هکتار از شهرک به عنوان منطقه گردشگری اختصاص داده خواهد شد، 5 هکتار نیز برای خیمه هایی تدارک دیده شده است که برای استقبال از زائران عراقی و غیر عراقی در زیارت های میلیونی در گذرگاه مرزی سومار – مندلی مورد استفاده قرار می گیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: این شهرک در مراحل نقشه کشی مهندسی قرار دارد و سازمان اوقاف شیعه بودجه احداث آن را برعهده دارد. این پروژه، صنعت گردشگری را در استان دیالی متحول خواهد کرد و به آن رونق زیادی خواهد بخشید تا جایی که باعث می شود، کاروان های ایرانی و عراقی زیادی از این منطقه عبور کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث شهرک زائر در مرز ایران و عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..