تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف سه کیلو گرم هروئین با دستگیری دو سوداگر مرگ

ساعت: 12:42 منتشر شده در مورخ: 1396/02/31 شناسه خبر: 1110329

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف سه کیلو گرم هروئین با دستگیری دو سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سرهنگ بیژن خدایی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان حین کنترل خودرو های عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک وخودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار سه کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه متهمان در پوشش خانواده قصد جابجایی مقادیری مواد مخدر را داشتند، پس از دستگیری و تشکیل پرونده با معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف سه کیلو گرم هروئین با دستگیری دو سوداگر مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..