تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با شعار «خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت»

با شعار «خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت»به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر سال در آستانه هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به منظور توجه بیشتر به خوابگاه‌های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجو، روزهای این هفته از سوی ستاد وزارت بهداشت نامگذاری و برنامه‌های متعددی متناسب با هر روز در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.
 
امسال نیز در راستای ارتقای کیفیت خدمات رفاهی و نیز فراهم کردن بستر مناسب به منظور مشارکت حداکثری دانشجویان، ضمن تشکیل کمیته‌ای جهت برگزاری هفته خوابگاه‌ها، هفته خوابگاه‌های دانشجویی با شعار «خوابگاه استاندارد‏، نماد مسئولیت و مشارکت» طی یک هفته در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش ۳۰ اردیبهشت ماه روز نخست هفته خوابگاه‌های دانشجویی است، که با عنوان «خوابگاه‎، اقوام ایرانی- اتحاد فرهنگی» نامگذاری شده است.
 
شعار «خوابگاه، همتایاران- ترویج سالم زیستی» شعار روز دوم هفته خوابگاه‌های دانشجویی است که امروز ۳۱ اردیبهشت ماه با برنامه‌های مختلفی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.
 
«خوابگاه، تولیدات دانشجویی» و «خوابگاه، نشاط و تندرستی با ورزش همگانی» به ترتیب برای روزهای سوم و چهارم هفته‌خوابگاه‌های دانشجویی به عنوان شعار نامگذاری شده‌اند.
 
روزهای پنجم و ششم هفته خوابگاه‌های دانشجویی نیز به ترتیب با شعار «خوابگاه‌سازی، نگرش خیرین امروز، رفاه نسل فردا» و «خوابگاه‏، اوقات فراغت تمرینی برای زندگی» مزین شده است که قطعا در این دو روز (۳ و ۴ خرداد ماه) برنامه‌های متنوعی در حوزه خوابگاه‌های دانشجویی از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی به اجرا در خواهد آمد.
 

آخرین روز هفته خوابگاه‌های دانشجویی امسال، که در تاریخ ۵ خرداد ماه همزمان برنامه‌های مختلفی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود، به نام «خوابگاه، تغذیه سالم- ضامن تندرستی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با شعار «خوابگاه استاندارد، نماد مسئولیت و مشارکت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..