تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۰ تن کاغذ تبلیغاتی از خیابانهای شهر همدان جمع آوری شد

۶۰ تن کاغذ تبلیغاتی از خیابانهای شهر همدان جمع آوری شد

استان‌ها > همدان - معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: 600 نفر از نیروهای خدمات شهری پس از پایان زمان تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر و در طول دو شبانه روز، تمامی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر همدان را جمع آوری کردند.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ مجید درویشی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: 60 تن کاغذ تبلیغاتی از دو هزار کیلومتر طول معابر سطح شهر همدان در چند روز گذشته جمع آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: روند پاک‌سازی پس از اتمام تبلیغات آغاز شد و پوسترها از تابلوها، ایستگاه های اتوبوس و درختان سطح شهر همدان، پاک‌سازی و جمع آوری شد که تا کنون 90 درصد کار پاک‌سازی انجام شده است.

۴۶



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۰ تن کاغذ تبلیغاتی از خیابانهای شهر همدان جمع آوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..