تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش آموزان برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی تا 15 خرداد فرصت دارند

لیدا نیک روش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی، هفتم استعدادهای درخشان، دوم متوسطه، کاردانش و فنی وحرفه ای نیز از نیمه دوم تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان این پایه های تحصیلی تا هفدهم شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب های درسی شاخه فنی و حرفه ای نیز امسال برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام می شود، که در مورد زمان ثبت سفارش در این مقطع تحصیلی تیر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.
نیک روش خاطرنشان کرد: تیم پشتیبانی برای رسیدگی به شرایط و پاسخگویی از 19 فروردین ماه جوابگوی متقاضیان هستند.
وی یادآورشد: شماره تماس‌های 66838460، 88490220، 88823140 و 88301481 برای انعکاس نظرات و سووالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت سفارش کتاب در نظر گرفته شده است.
نیک روش از دانش‌آموزان خواست نسبت به ثبت نام به موقع کتاب‌های درسی که به شکل انفرادی و گروهی امکانپذیر است اقدام کرده و برای انجام این کار به کافی نت‌ها مراجعه نکنند.
فراهنگ ** 1883 ** خبرنگار: مریم جلوداران * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش آموزان برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی تا 15 خرداد فرصت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..