تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناامیدی در اردوی سرخپوشان پایتخت

بر این اساس آن ها بدون تماشاگران خود باید به مصاف لخویای قطر بروند. 

مسئولان پرسپولیس روز چهارشنبه نامه اعتراض خود بابت حکم محرومیت را به فیفا ارسال کردند اما به نظر نمی رسد که مسئولان afc قبل از بازی با لخویا محرومیت تماشاگران پرسپولیس را تعلیق کنند.

بکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره موضوع محرومیت تماشاگران پرسپولیس گفت: به طور طبیعی چنین احکامی باید ۱۰ روز قبل از بازی مورد نظر اعلام شود تا باشگاه محروم شده فرصت اعتراض داشته باشد اما این شرایط برای پرسپولیس وجود نداشت. ما روز چهارشنبه حکم را دریافت کردیم و فدراسیون فوتبال در همین روز به این حکم اعتراض کرد. باشگاه هم روز پنجشنبه اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و حتی روز جمعه به باشگاه رفتیم تا جواب نامه خود را دریافت کنیم که این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه روز های شنبه و یکشنبه هم مالزی (محل استقرار کنفدراسیون آسیا) تعطیل است در آن صورت نمی شود انتظار داشت روز دوشنبه این فدراسیون جواب نامه ما را داده و رای به بخشش تماشاگران مان بدهد. هیچ یک از ما مسئولان باشگاه امیدوار به بخشش هواداران نیستیم.

همچنین روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره این مطلب گفت: بعید می دانم که رای محرومیت تماشاگران پرسپولیس بخشیده شود چرا که نامه اعتراض باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف رفته است و مسئولان این نهاد اجرایی چند روز طول می کشد تا رای نهایی را صادر کنند. 

به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت تماشاگران انجام می دهند و باید دید این حکم قبل از بازی با لخویای قطر لغو می شود یا نه!

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناامیدی در اردوی سرخپوشان پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..