تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقامت ۲هفته‌ای حجاج در مدینه صحت ندارد/ اقامت ۶ روزه زائران ایرانی در مدینه منوره

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، سید ابراهیم اسداللهی درباره مدت اقامت حجاج ایرانی حج تمتع 96 در شهر مدینه منوره گفت: اقامت 2 هفته‌ای زائران ایرانی در مدینه منوره که اخیراً در فضای مجازی مطرح شده است، صحت ندارد و در سنوات گذشته نیز این زمان هیچ‌گاه به 2 هفته نمی‌رسید.

وی ادامه داد: در ایام حج امسال نیز زائران به‌ مدت 6 روز در مدینه توقف خواهند داشت و این در حالی است که زائران بسیاری از کشورهای دیگر، کمتر از این مدت در مدینه به‌ سر می‌برند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اصولاً توقف 2 هفته‌ای در مدینه منوره مستلزم افزایش ظرفیت و فضای اسکان است که هزینه‌ها را فوق‌العاده بالا خواهد برد ضمن اینکه در مدینه چنین امکانات اقامتی هم وجود ندارد.

اسداللهی خاطرنشان کرد: سازمان حج و زیارت تمام برنامه‌های لازم را برای بهره‌برداری کافی مردم از معنویت حج در مدینه و مکه فراهم کرده است.

امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران ایرانی حج تمتع از نهم مرداد تا سوم شهریور ماه به حج اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/G3GGDG



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقامت ۲هفته‌ای حجاج در مدینه صحت ندارد/ اقامت ۶ روزه زائران ایرانی در مدینه منوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..