تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عوامل مرتبط با شهادت مرزبانان میرجاوه/کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان در چند  عملیات جداگانه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، از انتقال محموله های مواد مخدر به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد را به داخل کشور منتقل کنند که با واکنش به موقع مرزبانان مواجه شدند.

فرمانده مرزبانی کشور در تشریح روند عملیات ها، بیان کرد: در یکی از این عملیات ها، مرزبانان در مجموع یک تن و 925 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل  یک تن و 772 کیلوگرم تریاک و 153 کیلو گرم حشیش کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و توقیف 14 دستگاه وسیله نقلیه در یکی دیگر از این عملیات های مسلحانه اشاره کرد و گفت: در این عملیات ، 6 تن و 220 کیلوگرم موادمخدر شامل هروئین، مرفین، تریاک، حشیش کشف، 12 قاچاقچی دستگیر و 4 سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: همچنین مرزبانان در سیستان و بلوچستان طی این مدت موفق به توقیف 5 دستگاه خودرو، شناور و جلوگیری از خروج 26 هزار و 100 لیتر فرآورده‌های سوختی از کشور شدند.

وی با تأکید بر عزم جدی نیروهای مرزبانی برای برخورد با عوامل ایجاد ناامنی، اشرار و قاچاقچیان مسلح، خاطرنشان کرد: پس از شهادت 9 نفر از مرزبانان عزیز در هنگ مرزی میرجاوه، دستگیری مهره ها و عناصر پلید گروه تروریستی، برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح به صورت ویژه در دستور کار است؛ بحمدالله با تلاش‌های شبانه روزی، تعدادی از مظنونین به معاونت در به شهادت رساندن مرزداران هنگ میرجاوه و اعضاء باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان و میرجاوه دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پایان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنگ مرزی میرجاوه، گفت: با همت، تلاش و غیرت مرزبانان این خطه از ایران اسلامی، اجازه نخواهیم داد که خون شهدا پایمال شود و بیش از پیش برای حفظ امنیت جامعه، تعالی وحدت در استان و گرفتن انتقام خون شهدا مصمم هستیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/FNGXV3 اخبار مرتبط کشف 20 تُن انواع مواد مخدر و روان‌گردان در کشور در هفته اخیر/ 84 درصد کشفیات مربوط به 7 استان96/02/31 - 12:06وزیر امور خارجه به پاکستان رفت/ حضور فرمانده مرزبانی ناجا در این سفر/ پیگیری حادثه میرجاوه در دستور کار96/02/13 - 12:40تکذیب خبر شهادت مرزبان مفقود حادثه میرجاوه96/02/11 - 13:30انتقال سرباز مفقودی حادثه میرجاوه پس از مجروحیت به خاک پاکستان96/02/09 - 13:03هشدار فرمانده مرزبانی ناجا به تروریست‌ها/ اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود96/02/09 - 11:42بهبود حال مجروحان حادثه تروریستی/ احتمال افزایش تعداد شهدا96/02/09 - 10:23جانشین فرمانده ناجا وارد زاهدان شد/ بررسی موضوع شهادت 9 مرزبان در دستور کار96/02/09 - 08:30اقدامات تروریستی و وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند96/02/08 - 12:23درخواست ناجا از دستگاه دیپلماسی برای پیگیری حادثه میرجاوه/ ادای احترام ناجا به شهدای مرزبانی96/02/07 - 13:53اسامی مرزبانان شهید ناجا/ وخامت حال یکی از مجروحان حادثه تروریستی/ حضور فرمانده مرزبانی ناجا96/02/07 - 12:20درگیری مأموران هنگ مرزی میرجاوه با اشرار/ شهادت 10 تن از مأموران ناجا96/02/06 - 20:07 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عوامل مرتبط با شهادت مرزبانان میرجاوه/کشف بیش از 6 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..