تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز امتحانات نهایی از ۲ خرداد/ توزیع کارنامه‌ها 2 هفته پس از پایان امتحانات/ دانش‌آموزان سراغ جزوات غیرضروری نروند

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص زمان و شرایط امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان اظهار داشت: امتحانات از 2 تا 25 خرداد ماه طبق برنامه‌ریزی اعلام شده برگزار خواهد شد و تغییری در آن صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: یک هفته پس از پایان امتحانات، نمرات از طریق مدرسه اعلام می‌شود و دانش‌آموزان ظرف مدت 2 تا 3 روز فرصت اعتراض دارند و یک هفته بعد پس از رسیدگی به اعتراضات، کارنامه‌ها صادر خواهد شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

عمادی ادامه داد: به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم از خواندن کتاب‌ها و جزوات متفرقه خودداری کنند و به کتب درسی خود اکتفا کنند زیرا سؤالات تنها از محتوای کتاب‌های درسی طراحی‌ خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OD5S4N



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز امتحانات نهایی از ۲ خرداد/ توزیع کارنامه‌ها 2 هفته پس از پایان امتحانات/ دانش‌آموزان سراغ جزوات غیرضروری نروند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..