تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه قاچاق «گشت ۲» وارد بازار شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعد سهیلی در اینستاگرام اعلام کرد که نسخه قاچاق فیلم سینمایی «گشت 2» وارد بازار شده است.

بازیگر «50 کیلو آلبالو» نوشت: «حتی نوشتنش هم سخته، نسخه قاچاق فيلم «گشت٢» به بازار اومده...

نسخه‌ای كه منتشر شده روی آن عبارت جهت بازبيني صدا و سيما درج شده، در واقع فيلم برای تيزر به صدا و سيما فرستاده شد، كه كاش فرستاده نمی‌شد.

١٠ روزه برای پيگيری هر جا كه فكر كنيد رفتيم، از دادگاه و پليس فتا تا پليس امنيت و... اما هيچ جوابی نشنيديم و نتيجه‌ای حاصل نشد. فيلم خيلی راحت به صورت قاچاق و غيرقانونی خريد و فروش ميشه و ما همراه با قانون نظاره گر هستیم.

اين فيلم برای اكران در سينما تهيه شده بود نه برای تلگرام و كفِ خيابون. نسخه‌ای كه هم اكنون به صورت قاچاق عرضه شده ناقص، بی كيفيت و حتی تصحيح رنگ هم صورت نگرفته است.

به عنوان يك شهروند نااميد از قانون از شما تقاضا ميكنم با سارقين همكاری نكنيد و نسخه قاچاق خريداری نكنيد.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه قاچاق «گشت ۲» وارد بازار شد/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..