تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتیاد مشکل اصلی ١٧٠ کشور/ اشتغال بهبودیافتگان؛ چرخه آخر درمان اعتیاد است

اعتیاد مشکل اصلی ١٧٠ کشور/ اشتغال بهبودیافتگان؛ چرخه آخر درمان اعتیاد استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز افشار معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسه ٤٢ کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز در مجموعه فرهنگی شقایق با حضور اعضای کمیته برگزار شد؛ اظهار داشت: این کمیته طی سال‌های گذشته رشد قابل قبولی داشته است و امیدوارم در سال ٩٦ نیز این رشد فزاینده ادامه یابد.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، نگاه و فعالیت ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید درون زا باشد به گونه‌ای که کشورهای جهان، به تأسی از فعالیت‌های کشور ما، عمل کنند و در واقع الگوی موفق دنیا باشیم.

افشار از ورود سمن‌های جدید به کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد استقبال کرد و گفت: اگر کانون‌های دیگری هم هستند که در هر یک از ابعاد مبارزه با مواد مخدر می‌توانند یاری گر ما باشند، از همکاری با آن‌ها استقبال می‌کنیم تا مشارکت حداکثری در این عرصه ایجاد شود.

معاون دبیرکل ستاد بیان داشت: سازمان‌های غیردولتی قدم‌های اساسی در حوزه مبارزه با مواد مخدر برداشته اند و توجه زیادی به حوزه‌های کاهش آسیب، حرفه آموزی، توانمندسازی و اشتغال دارند که باز هم باید توجه بیشتری شود، چرا که فرد بهبودیافته در جامعه پس از تحمل سختی‌های فراوان در قدم اول پس از پاکی، مشکل امرار معاش خواهد داشت که باید چرخه آخر درمان برای این افراد تکمیل شود.

افشار در پایان با بیان اینکه ۱۷۰ کشور اعلام کردند که مشکل اول و اصلی آن‌ها اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: مواد مخدر و اعتیاد به آن، مشکل جهانی است، همه کشور‌ها باید با توجه به تزاید مصرف مواد مخدر در دنیا تلاش کنند تا حجم اعتیاد را کنترل و کاهش دهند تا شاهد عدم گرایش نوجوانان و جوانان به این پدیده شوم باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتیاد مشکل اصلی ١٧٠ کشور/ اشتغال بهبودیافتگان؛ چرخه آخر درمان اعتیاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..