تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داریوش اسدزاده در بستر بیماری

هنرآنلاین: سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از عباس تهرانی تاش پیشکسوت حوزه موسیقی و داریوش اسدزاده پیشکسوت هنرهای نمایشی عیادت کرد.

به نقل از  روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه صفا آقاجانی هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری با حضور در بیمارستان های "الغدیر" و "لاله تهران" از اعضای این موسسه، عباس تهرانی تاش پیشکسوت حوزه موسیقی و داریوش اسدزاده بازیگر باسابقه و قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون عیادت کرد.

داریوش اسدزاده در بستر بیماری

 عباس تهرانی تاش ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار اظهار داشت: همین که می‌دانم به یادم هستید و به عیادتم آمدید روحیه من را برای بهبودی و کار هنری دوچندان می‌کند، من تا روزی که می‌توانم و نفس دارم در سازم خواهم دمید و اجراء خواهم کرد .

عظیمی در بخش دیگری از این عیادت سلام گرم و آرزوی بهبودی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به  ایشان ابلاغ کرد و در ادامه نیز، علی مرادخانی معاون هنری وزیر به صورت تلفنی جویای احوال ایشان شد.

پس از این دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه صفا آقاجانی در بیمارستان لاله تهران حضور یافتند و با داریوش اسدزاده دیدار کردند.

این هنرمند بعد از مراسم بزرگداشتش در دوشنبه هفته گذشته، به علت کسالت و برای انجام یک عمل  جراحی در بیمارستان لاله تهران بستری شد.

اسدزاده در این دیدار گفت: شب سخت من دیشب و گذر از عمل جراحی بود که شکر خدا گذشت و هم اکنون خوب هستم و به زودی ترخیص خواهم شد.

وی در ادامه از روند بازسازی ساختمان جدید موسسه پرسید و گفت: امیدوارم با ادامه حمایت‌های ستودنی دکتر نوبخت و تیم مدیریت‌شان و همچنین مقامات وزارت ارشاد به ویژه دکتر صالحی امیری به زودی شاهد افتتاح این مکان مهم برای هنرمندان کهن‌سال باشیم، زیرا اینجا برای ما تنها یک ساختمان نیست بلکه یک نقطه امید است .

استاد اسدزاده با اشاره به صحبت‌های وزیر ارشاد برای ارتقای جایگاه موسسه هنرمندان پیشکسوت و تبدیل آن به یک  بنیاد ملی ، ضمن قدردانی از این فکر و اندیشه ی  مهم ، اظهار امیدواری کرد که این حرف ها در زمانی کوتاه قابلیت اجرا پیدا کند .

در این عیادت‌ها صفا آقاجانی از پیشکسوتان بازیگری، ضمن ابراز خوشحالی از این دیدارها و طرح خاطراتی از فعالیت های هنری اش  و خاطره همبازی شدن با استاد اسدزاده در مجموعه "دوقولوها" و همچنین اشاره به مسایل و مشکلات پیشکسوتان، فعالیت های موسسه برای تکریم پیشکسوتان را ستود و اظهار امیدواری کرد  روز به  روز شاهد پیشرفت های موسسه و حمایت های مسئولین از آن باشیم .

ابلاغ پیام سلام و آرزوی بهبودی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تماس تلفنی با علی مرادخانی و احوالپرسی معاون امور هنری وزارت ارشاد از داریوش اسدزاده پایان بخش این عیادت بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داریوش اسدزاده در بستر بیماری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..