تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسید فولیک و ریسک دوقلوزایی

مصرف اسید فولیک هیچ ربطی به دوقلو زایی ندارد. همه جمعیت دو درصد شانس برای بارداری دوقلویی دارند.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام و خسته نباشید می‌خواستم بدانم آیا این درست است که می گویند اسید فولیک باعث دوقلو زایی می شود؟ آیا با زدن آمپولی خاص می‌توان شانس دوقلویی را بیشتر کرد یا نه؟

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
خیر مصرف اسید فولیک هیچ ربطی به دوقلو زایی ندارد. همه جمعیت دو درصد شانس برای بارداری دوقلویی دارند که داشتن سابقه خانوادگی، استفاده از داروی های تحریک تخمک گذاری که در درمان ناباروری کاربرد دارند و... مقداری شانس شما را برای دوقلو زایی اضافه می کند. هر چند که بارداری دوقلو بارداری پر خطر است و ما آن را توصیه نمی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسید فولیک و ریسک دوقلوزایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..