تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک اعلام شد

اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک، روز سوم خرداد ماه سال جاری ساعت 16 در فرهنگسرای شهر اراک برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخبر : حمید حسنی، دبیر جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک گفت: اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک قرار است، روز سوم خرداد ماه سال جاری ساعت 16 در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شود. در این مراسم از 17 نفر در جشنواره داستان طنز اراک تقدیر می شود در این میان 14 نفر برگزیده هستند.


وی افزود: در جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک، قرار است از 9 نفر تقدیر شود. در بین تقدیری‌ها نفرات اول تا سوم این بخش به همراه 7 نفر برگزیده دیده می‌شوند. با همه عزیزانی که قرار است در مراسم اختتامیه جشنواره شعر طنز اراک شرکت کنند، هماهنگ کردیم. رضا رفیع اجرای این مراسم را برعهده دارد. داوران جشنواره داستان طنز اراک محمدرضا بایرامی، راضیه تجار و کرمانی هستند. در بخش شعر طنز هم ناصر فیض، صابر قدیمی به همراه سعید بیابانکی کار داوری را برعهده دارند.


دبیر جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک در خصوص کیفیت آثار ارسالی به این جشنواره بیان کرد: کیفیت آثار ارسالی به دومین جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک نسبت به دور اول آن بهتر شده است و نویسندگان بزرگی در این دوره از جشنواره شرکت کردند. کیفیت آثار این دوره نسبت به دوره قبل بهتر بود. جا دارد از کسانی که در دومین جشنواره شعر طنز اراک شرکت کردند و افرادی که کار داوری آثار این دوره از جشنواره را برعهده داشتند، تشکر کنیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..