تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت اپیزود نوزدهم «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل

قسمت نوزدهم و ما قبل پایانی مجموعه تلویزیونی دیوار شیشه‌ای، امشب روایتگر قصه «احمد» خواهد بود.

به گزارش  سینماخبر :  به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ متین حیدرنیا، ایمان صفا، هدی آهنگر و شهین تسلیمی در این اپیزود به کارگردانی راما قویدل نقش آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان احمد آمده است: احمد شاگرد سوپرماکت است و هنگامی که سفارش مشتری را می برد، در بین راه یک کیف پول پیدا می کند که ...


مجموعه تلویزیونی دیوار شیشه‌ای به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، در 20 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است و به قلم محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، سارا خسرو آبادی، ندا نوبخت و مسعود کرمی به رشته تحریر درآمده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب حوالی ساعت 22:30 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

منبع:باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت اپیزود نوزدهم «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی راما قویدل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..