تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت ۱۲ قاچاقچی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی اظهار داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان در چند عملیات جداگانه با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، از انتقال محموله‌های مواد مخدر به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند مقادیر قابل توجهی مواد را به داخل کشور منتقل کنند که با واکنش به موقع مرزبانان مواجه شدند.

فرمانده مرزبانی کشور در تشریح روند عملیات‌ها، بیان کرد: در یکی از این عملیات‌ها، مرزبانان در مجموع یک تن و ۹۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۷۷۲ کیلوگرم تریاک و ۱۵۳ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی به کشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و توقیف ۱۴ دستگاه وسیله نقلیه در یکی دیگر از این عملیات‌های مسلحانه اشاره کرد و گفت: در این عملیات، ۶ تن و ۲۲۰ کیلوگرم موادمخدر شامل هروئین، مرفین، تریاک، حشیش کشف، ۱۲ قاچاقچی دستگیر و ۴ سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: همچنین مرزبانان در سیستان و بلوچستان طی این عملیات موفق به توقیف ۵ دستگاه خودرو، شناور و جلوگیری از خروج ۲۶ هزار و ۱۰۰ لیتر فرآورده‌های سوختی از کشور شدند.

وی با تأکید بر عزم جدی نیروهای مرزبانی برای برخورد با عوامل ایجاد ناامنی، اشرار و قاچاقچیان مسلح، خاطرنشان کرد: پس از شهادت ۹ نفر از مرزبانان عزیز در هنگ مرزی میرجاوه، دستگیری مهره‌ها و عناصر پلید گروه تروریستی، برخورد قاطع با اشرار و قاچاقچیان مسلح به صورت ویژه در دستور کار است؛ بحمدالله با تلاش‌های شبانه‌روزی، تعدادی از مظنونین به معاونت در به شهادت رساندن مرزداران هنگ میرجاوه و اعضاء باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در سراوان و میرجاوه دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در پایان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنگ مرزی میرجاوه، گفت: با همت، تلاش و غیرت مرزبانان این خطه از ایران اسلامی، اجازه نخواهیم داد که خون شهدا پایمال شود و بیش از پیش برای حفظ امنیت جامعه، تعالی وحدت در استان و گرفتن انتقام خون شهدا مصمم هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت ۱۲ قاچاقچی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..